1. Po raz pierwszy odwiedzasz EDU. LEARN

    Odwiedzasz EDU.LEARN

    Najlepszym sposobem na naukę języka jest jego używanie. W EDU.LEARN znajdziesz interesujące teksty i videa, które dadzą Ci taką właśnie możliwość. Nie przejmuj się - nasze filmiki mają napisy, dzięki którym lepiej je zrozumiesz. Dodatkowo, po kliknięciu na każde słówko, otrzymasz jego tłumaczenie oraz prawidłową wymowę.

    Nie, dziękuję
  2. Mini lekcje

    Podczas nauki języka bardzo ważny jest kontekst. Zdjęcia, przykłady użycia, dialogi, nagrania dźwiękowe - wszystko to pomaga Ci zrozumieć i zapamiętać nowe słowa i wyrażenia. Dlatego stworzyliśmy Mini lekcje. Są to krótkie lekcje, zawierające kontekstowe slajdy, które zwiększą efektywność Twojej nauki. Są cztery typy Mini lekcji - Gramatyka, Dialogi, Słówka i Obrazki.

    Dalej
  3. Wideo

    Ćwicz język obcy oglądając ciekawe filmiki. Wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na filmik. Nie martw się, obok każdego z nich są napisy. A może wcale nie będą Ci one potrzebne? Spróbuj!

    Dalej
  4. Teksty

    Czytaj ciekawe artykuły, z których nauczysz się nowych słówek i dowiesz więcej o rzeczach, które Cię interesują. Podobnie jak z filmikami, możesz wybrać temat oraz poziom trudności, a następnie kliknąć na wybrany artykuł. Nasz interaktywny słownik pomoże Ci zrozumieć nawet trudne teksty, a kontekst ułatwi zapamiętanie słówek. Dodatkowo, każdy artykuł może być przeczytany na głos przez wirtualnego lektora, dzięki czemu ćwiczysz słuchanie i wymowę!

    Dalej
  5. Słowa

    Tutaj możesz znaleźć swoją listę "Moje słówka", czyli funkcję wyszukiwania słówek - a wkrótce także słownik tematyczny. Do listy "Moje słówka" możesz dodawać słowa z sekcji Videa i Teksty. Każde z słówek dodanych do listy możesz powtórzyć później w jednym z naszych ćwiczeń. Dodatkowo, zawsze możesz iść do swojej listy i sprawdzić znaczenie, wymowę oraz użycie słówka w zdaniu. Użyj naszej wyszukiwarki słówek w części "Słownictwo", aby znaleźć słowa w naszej bazie.

    Dalej
  6. Lista tekstów

    Ta lista tekstów pojawia się po kliknięciu na "Teksty". Wybierz poziom trudności oraz temat, a następnie artykuł, który Cię interesuje. Kiedy już zostaniesz do niego przekierowany, kliknij na "Play", jeśli chcesz, aby został on odczytany przez wirtualnego lektora. W ten sposób ćwiczysz umiejętność słuchania. Niektóre z tekstów są szczególnie interesujące - mają one odznakę w prawym górnym rogu. Koniecznie je przeczytaj!

    Dalej
  7. Lista Video

    Ta lista filmików pojawia się po kliknięciu na "Video". Podobnie jak w przypadku Tekstów, najpierw wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na wybrane video. Te z odznaką w prawym górnym rogu są szczególnie interesujące - nie przegap ich!

    Dalej
  8. Dziękujemy za skorzystanie z przewodnika!

    Teraz już znasz wszystkie funkcje EDU.LEARN! Przygotowaliśmy do Ciebie wiele artykułów, filmików oraz mini lekcji - na pewno znajdziesz coś, co Cię zainteresuje!

    Teraz zapraszamy Cię do zarejestrowania się i odkrycia wszystkich możliwości portalu.

    Dziękuję, wrócę później
  9. Lista Pomocy

    Potrzebujesz z czymś pomocy? Sprawdź naszą listę poniżej:
    Nie, dziękuję

Już 62 423 użytkowników uczy się języków obcych z Edustation.

Możesz zarejestrować się już dziś i odebrać bonus w postaci 10 monet.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o naszym portalu - kliknij tutaj

Jeszcze nie teraz

lub

Poziom:

Wszystkie

Pumping Up Your Business


Poziom:

Temat: Biznes


You have carefully studied your target market. All aspects of your brand creation have received extra scrutiny. With the perfect slogan, logo and sales copy you feel quite good. However, unless effectively communicated, none of it is worth a thing. Many companies learn the hard way that creation of the brand is only the first step. Ultimate success is dictated by your ability to instill awareness of your brand within the marketplace. There are now a multitude of mediums which can be utilized towards this end. They range from avenues which have existed since the dawn of time to the most cutting edge SEO wizardry. Advertising Online Can Work Just Fine: Today's interactive world presents many possibilities for increasing your brand's awareness. Banner ads can be purchased on appropriate sites. Cross promotional arrangements can be hatched. Ranging from search engine optimization of your own site to affinity programs with other sites, the avenues are endless. Most brands recognize an online presence is paramount to success in commerce today. Also powerful are today's social networking sites. These, in addition to niche forums, provide a great place to form relationships with potential customers. By being helpful and a good source of information online you are able to engender trust and familiarity with your brand. Don't Bail On Good Old Snail Mail. Many companies become so focused on the interactive world that they end up neglecting many tried and true marketing methods. Booklet printing can prove to be cost effective against other forms of marketing. Targeted mailings of informative literature goes a long way to building your brand. Those with a wide range of products find catalog printing to also be an efficient use of marketing resources. Other basics like custom business cards are also useful. First impressions are enhanced with a creative business card. Each point of contact with potential customers presents an opportunity for improving your brand equity. Broadcast Your Brand Throughout The Land: Traditional print, radio and television mediums have become quite affordable for targeted marketing. Of course, as a small business owner you can not afford prime time television advertising. However, many opportunities now exist for last minute purchases which can be quite economical. If appropriately directed at your niche audience these avenues can prove to be the most fruitful. No weapon within a marketer's arsenal is out of the reach of today's small business owner. Keep It Real After The Deal: Branding doesn't end upon finalization of the sale. Good customer service translates to repeat buyers. A quality product or service is a selling point in and of itself. Protecting your brand equity requires you to ensure happy customers. Create a great brand and promote it creatively. Your business deserves it. Author: print_place01 Source: http://www.articlecircle.com/ - Free Articles Directory About the Author For more information, you can visit this page on custom business cards and catalog printing.

PRZETŁUMACZ PRZY POMOCY:
Mobile Analytics