1. Po raz pierwszy odwiedzasz EDU. LEARN

    Odwiedzasz EDU.LEARN

    Najlepszym sposobem na naukę języka jest jego używanie. W EDU.LEARN znajdziesz interesujące teksty i videa, które dadzą Ci taką właśnie możliwość. Nie przejmuj się - nasze filmiki mają napisy, dzięki którym lepiej je zrozumiesz. Dodatkowo, po kliknięciu na każde słówko, otrzymasz jego tłumaczenie oraz prawidłową wymowę.

    Nie, dziękuję
  2. Mini lekcje

    Podczas nauki języka bardzo ważny jest kontekst. Zdjęcia, przykłady użycia, dialogi, nagrania dźwiękowe - wszystko to pomaga Ci zrozumieć i zapamiętać nowe słowa i wyrażenia. Dlatego stworzyliśmy Mini lekcje. Są to krótkie lekcje, zawierające kontekstowe slajdy, które zwiększą efektywność Twojej nauki. Są cztery typy Mini lekcji - Gramatyka, Dialogi, Słówka i Obrazki.

    Dalej
  3. Wideo

    Ćwicz język obcy oglądając ciekawe filmiki. Wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na filmik. Nie martw się, obok każdego z nich są napisy. A może wcale nie będą Ci one potrzebne? Spróbuj!

    Dalej
  4. Teksty

    Czytaj ciekawe artykuły, z których nauczysz się nowych słówek i dowiesz więcej o rzeczach, które Cię interesują. Podobnie jak z filmikami, możesz wybrać temat oraz poziom trudności, a następnie kliknąć na wybrany artykuł. Nasz interaktywny słownik pomoże Ci zrozumieć nawet trudne teksty, a kontekst ułatwi zapamiętanie słówek. Dodatkowo, każdy artykuł może być przeczytany na głos przez wirtualnego lektora, dzięki czemu ćwiczysz słuchanie i wymowę!

    Dalej
  5. Słowa

    Tutaj możesz znaleźć swoją listę "Moje słówka", czyli funkcję wyszukiwania słówek - a wkrótce także słownik tematyczny. Do listy "Moje słówka" możesz dodawać słowa z sekcji Videa i Teksty. Każde z słówek dodanych do listy możesz powtórzyć później w jednym z naszych ćwiczeń. Dodatkowo, zawsze możesz iść do swojej listy i sprawdzić znaczenie, wymowę oraz użycie słówka w zdaniu. Użyj naszej wyszukiwarki słówek w części "Słownictwo", aby znaleźć słowa w naszej bazie.

    Dalej
  6. Lista tekstów

    Ta lista tekstów pojawia się po kliknięciu na "Teksty". Wybierz poziom trudności oraz temat, a następnie artykuł, który Cię interesuje. Kiedy już zostaniesz do niego przekierowany, kliknij na "Play", jeśli chcesz, aby został on odczytany przez wirtualnego lektora. W ten sposób ćwiczysz umiejętność słuchania. Niektóre z tekstów są szczególnie interesujące - mają one odznakę w prawym górnym rogu. Koniecznie je przeczytaj!

    Dalej
  7. Lista Video

    Ta lista filmików pojawia się po kliknięciu na "Video". Podobnie jak w przypadku Tekstów, najpierw wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na wybrane video. Te z odznaką w prawym górnym rogu są szczególnie interesujące - nie przegap ich!

    Dalej
  8. Dziękujemy za skorzystanie z przewodnika!

    Teraz już znasz wszystkie funkcje EDU.LEARN! Przygotowaliśmy do Ciebie wiele artykułów, filmików oraz mini lekcji - na pewno znajdziesz coś, co Cię zainteresuje!

    Teraz zapraszamy Cię do zarejestrowania się i odkrycia wszystkich możliwości portalu.

    Dziękuję, wrócę później
  9. Lista Pomocy

    Potrzebujesz z czymś pomocy? Sprawdź naszą listę poniżej:
    Nie, dziękuję

Już 62 403 użytkowników uczy się języków obcych z Edustation.

Możesz zarejestrować się już dziś i odebrać bonus w postaci 10 monet.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o naszym portalu - kliknij tutaj

Jeszcze nie teraz

lub

Poziom:

Wszystkie

Put Your Marketing To The "So What?" Test


Poziom:

Temat: Biznes


Want to get better at your Marketing today? For many service business owners, marketing can be a real mystery. We don't really know exactly how it works. We're not real sure about what works best for us. And probably because of some past frustrations, we're not even sure where to start. Most seem to at least have a notion of what's involved in marketing...a web site, Yellow Pages advertising, brochures, direct mailings, networking, seminars, trade shows, etc. But if that's all it took, wouldn't we all be attracting enough clients? I'm sure you've tried one or more of these things at least to some degree. And I'm sure you've had at least some successes now and again. But are you able to make it work consistently for your business? If not, what could be going on? First, let's agree to a definition of marketing. Here is my favorite one for small, service-based businesses: "Marketing is the use of strategies to generate a constant supply of high-quality leads for your service business." Simple to understand and speaks directly to the results we want. OK, so doesn't this definition take us right back to what we said we already knew about marketing... a web site, Yellow Pages advertising, networking, etc.? Well maybe, but first it's important to understand why your current marketing activities aren't producing consistent results. Put your message and materials to the "So What?" test. Start with your core marketing message. Pull out your most frequently used marketing tool and read it out loud. Put it to the "So What?" test. After you read it out loud, is it possible that your intended audience could respond with... "So What?"... "Why do I care?"... or "What's in it for me?" If your message doesn't tell your intended audience what solutions you are providing to address their issues/problems/challenges, and how it relates to the benefits they'll receive from your services, then a "So What?" response is exactly what you might expect. Messages and materials that are all about who you are and the history of your company and what services you offer and why you're so qualified to provide these services and how you partner with your clients to achieve superior results, etc. are likely to fail the "So What?" test. Challenge all of your current marketing materials. Remember, it's the intended audience that counts. What's in it for them? Why should they care? Listen, if your marketing is consistently generating all the high-quality leads you can handle, then don't change a thing. But if you haven't quite figured out how to generate a constant supply of leads for your service business, then you owe it to yourself to challenge your current marketing tools by putting them to the "So What?" test. Try these ideas: * Challenge all of your marketing tools that aren't contributing to consistently generate leads for your service business - even the ones that have worked in the past. Could you improve the message and get a higher return? Put it to the "So What?" test. * Try the X's and O's test (especially with the last letter you wrote). Mark an X every time your marketing piece mentions your name, company name, or the words "I" or "me". Mark and O every time it mentions the prospects name, company name, or the word "you" or "your". If the X's outnumber the O's, rewrite it before using it again. * Try gathering up a group of people you can trust to give you very honest feedback. You're not just looking for proof readers, but individuals who will give you honest feedback on whether your materials pass the "So What?" test. * Be prepared for some negative feedback, but more importantly, be prepared to do something about it. * Don't just accept opinions, but try to get down to realistic response. For example: "I think this part is too wordy and detailed." (opinion) versus "I got pretty lost and confused with the level of detail in this part." (response) * Remember that it is the intended audience that counts. If it's not clear who the message is intended for when it's received, then how can it pass the "So What?" test. Author: newgensolutions3 Source: http://www.articlecircle.com/ - Free Articles Directory About the Author For More Free Resources visit www.freeearningtips.com

PRZETŁUMACZ PRZY POMOCY:
Mobile Analytics