1. Po raz pierwszy odwiedzasz EDU. LEARN

    Odwiedzasz EDU.LEARN

    Najlepszym sposobem na naukę języka jest jego używanie. W EDU.LEARN znajdziesz interesujące teksty i videa, które dadzą Ci taką właśnie możliwość. Nie przejmuj się - nasze filmiki mają napisy, dzięki którym lepiej je zrozumiesz. Dodatkowo, po kliknięciu na każde słówko, otrzymasz jego tłumaczenie oraz prawidłową wymowę.

    Nie, dziękuję
  2. Mini lekcje

    Podczas nauki języka bardzo ważny jest kontekst. Zdjęcia, przykłady użycia, dialogi, nagrania dźwiękowe - wszystko to pomaga Ci zrozumieć i zapamiętać nowe słowa i wyrażenia. Dlatego stworzyliśmy Mini lekcje. Są to krótkie lekcje, zawierające kontekstowe slajdy, które zwiększą efektywność Twojej nauki. Są cztery typy Mini lekcji - Gramatyka, Dialogi, Słówka i Obrazki.

    Dalej
  3. Wideo

    Ćwicz język obcy oglądając ciekawe filmiki. Wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na filmik. Nie martw się, obok każdego z nich są napisy. A może wcale nie będą Ci one potrzebne? Spróbuj!

    Dalej
  4. Teksty

    Czytaj ciekawe artykuły, z których nauczysz się nowych słówek i dowiesz więcej o rzeczach, które Cię interesują. Podobnie jak z filmikami, możesz wybrać temat oraz poziom trudności, a następnie kliknąć na wybrany artykuł. Nasz interaktywny słownik pomoże Ci zrozumieć nawet trudne teksty, a kontekst ułatwi zapamiętanie słówek. Dodatkowo, każdy artykuł może być przeczytany na głos przez wirtualnego lektora, dzięki czemu ćwiczysz słuchanie i wymowę!

    Dalej
  5. Słowa

    Tutaj możesz znaleźć swoją listę "Moje słówka", czyli funkcję wyszukiwania słówek - a wkrótce także słownik tematyczny. Do listy "Moje słówka" możesz dodawać słowa z sekcji Videa i Teksty. Każde z słówek dodanych do listy możesz powtórzyć później w jednym z naszych ćwiczeń. Dodatkowo, zawsze możesz iść do swojej listy i sprawdzić znaczenie, wymowę oraz użycie słówka w zdaniu. Użyj naszej wyszukiwarki słówek w części "Słownictwo", aby znaleźć słowa w naszej bazie.

    Dalej
  6. Lista tekstów

    Ta lista tekstów pojawia się po kliknięciu na "Teksty". Wybierz poziom trudności oraz temat, a następnie artykuł, który Cię interesuje. Kiedy już zostaniesz do niego przekierowany, kliknij na "Play", jeśli chcesz, aby został on odczytany przez wirtualnego lektora. W ten sposób ćwiczysz umiejętność słuchania. Niektóre z tekstów są szczególnie interesujące - mają one odznakę w prawym górnym rogu. Koniecznie je przeczytaj!

    Dalej
  7. Lista Video

    Ta lista filmików pojawia się po kliknięciu na "Video". Podobnie jak w przypadku Tekstów, najpierw wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na wybrane video. Te z odznaką w prawym górnym rogu są szczególnie interesujące - nie przegap ich!

    Dalej
  8. Dziękujemy za skorzystanie z przewodnika!

    Teraz już znasz wszystkie funkcje EDU.LEARN! Przygotowaliśmy do Ciebie wiele artykułów, filmików oraz mini lekcji - na pewno znajdziesz coś, co Cię zainteresuje!

    Teraz zapraszamy Cię do zarejestrowania się i odkrycia wszystkich możliwości portalu.

    Dziękuję, wrócę później
  9. Lista Pomocy

    Potrzebujesz z czymś pomocy? Sprawdź naszą listę poniżej:
    Nie, dziękuję

Już 62 405 użytkowników uczy się języków obcych z Edustation.

Możesz zarejestrować się już dziś i odebrać bonus w postaci 10 monet.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o naszym portalu - kliknij tutaj

Jeszcze nie teraz

lub

Poziom:

Wszystkie

Sales That Sizzle


Poziom:

Temat: Biznes


There is much more to advertising than simply taking out an ad. If you stop and think for a minute as to what the purpose of an advertisement is - you will see many more skills are required. The aim of an advertisement is to bring to existing or potential clients, information on your product/service, with the outcome being a sale. It is therefore important that you think of advertisements in both of these scenarios. * Information; * Sales. So, when thinking of how to advertise, you must consider both. If the information does not provide exciting, dynamic, caring strategies, then sales will probably not occur. I believe one of the most under utilised methods of increasing sales is via alliance partners -you must find a way to reach out to a potential alliance partner and put together a proposal that can benefit both of you and both your sets of customers! Joint or shared advertisements can work really well and is one way you can work together (though not the only way - consider a shared stand at a Trade Fair or promoting to each other's customer list etc.) Many people think that a website is not necessary for them as they do not want to sell online (e.g. they may have a retail outlet) - but you must remember, one of the main purposes of a website, is to use it to market an existing business - the website does not have to be the business itself. Think of it like a telephone directory advertisement - only you will have total control (if you don't - change and get a website where you do); and it should not cost you an arm and a leg. You can get a lot more information on your website than in an advertisement and can change that information at will and when necessary. It can become a very dynamic marketing/advertising tool. I so often hear business operators lamenting: "I did not get anything out of that (book, seminar, conference etc.)." But on closer inspection it is more likely that they did not put anything into it. They need to think outside the square - they need to take an idea (preferably more than one) and think about how they could implement the concept or ideas expressed by others and 'tweak' them to fit their business. Action is what is important; inaction leads to mediocrity - and you do not want a mediocre business! Advertising is action - but it also needs the action of monitoring to ensure that you are getting the best out of your efforts. Another thing you should learn to do - is to make use of words that 'sizzle' and to use those words to create the right atmosphere in which a sale can be made. Too often we want to rely on our product to make the sale - whereas the energy of the word is a much more powerful tool (both spoken and written). Don't be scared to use extravagant words - HUGE is better than Big; AWESOME reads better than Wonderful; JUMP OUT gives more meaning than Notice; - brainstorm with others to get the right word that is both DYNAMIC (energetic, vibrant, forceful) and EXCITING (thrilling; exhilarating) and watch your sales increase! Author: barbgabo Source: http://www.articlecircle.com/ - Free Articles Directory About the Author Barbara Gabogrecan is a renowned artist, author and entrepreneur, winning many awards. You can access the FREE e-book "Amazing Advertising Tips" on http://tinyurl.com/f4sdk

PRZETŁUMACZ PRZY POMOCY:
Mobile Analytics